Conecti – identyfikacja wizualna
ROK
2021
KLIENT
Conecti
ZAKRES PRAC
BrandingDla dostawcy usług telekomunikacyjnych – Telekomunikacji Podlasie – zaprojektowaliśmy nową identyfikację wizualną. W zakres prac weszło stworzenie nowej nazwy firmy, projektu logo oraz projektu materiałów marketingowych.
Poprzednia nazwa i logo
Poprzednie logo zawierało w sygnecie żubra i bezpośrednio nawiązywało do lokalizacji firmy – Podlasia. Również nazwa, Telekomunikacja Podlasie, wskazywała na jedynie lokalny zasięg. Postanowiliśmy od tego odejść na rzecz bardziej ogólnego i nieograniczającego odniesienia – do większego zakresu, obszaru, przestrzeni.
Nowa nazwa i logo
Efektem pracy naszego zespołu jest nowa nazwa „conecti” od słowa „connect – łączyć”. Sygnet nowego logo składa się z dwóch nakładających się nieregularnych okręgów symbolizujących zasięg.
Konstrukcja logo
Nowe logo jest proste, minimalistyczne i łatwe do stosowania w kreacjach marketingowych. Przygotowaliśmy dokument, w którym opisaliśmy konstrukcję nowego logo, obszar ochronny, warianty występowania oraz przykłady niepoprawnego użycia.
Typografia i paleta kolorów
W dokumencie opisaliśmy też typografię oraz paletę kolorów stosowaną w komunikacji marketingowej marki.
Dobór zdjęć i kompozycja kreacji reklamowych
W celu tworzenia spójnej komunikacji zaproponowaliśmy określony styl zdjęć, które należy wybierać do kreacji reklamowych. Fotografie przedstawiają szczęśliwych, zadowolonych ludzi na jednolitym tle, będącym jednym z kolorów marki. W dokumencie opisaliśmy też, jak w kreacjach reklamowych stosować sygnet logo jako element kompozycji.
Materiały biurowe, gadżety i outdoor
Zaprojektowaliśmy również materiały biurowe i reklamowe z wykorzystaniem logo Conecti i granatowej kolorystyki.