Kampania sprzedażowa miejsc w Domu Seniora
Kampania sprzedażowa miejsc w Domu Seniora
Kampania sprzedażowa miejsc w Domu Seniora

Kampania sprzedażowa miejsc w Domu Seniora

ROK

2023

KLIENT

BCM

ZAKRES PRAC
Performance / Programowanie

Przygotowaliśmy kampanię sprzedażową miejsc w Domu Opieki Bonifratrzy, dzięki której zwiększyliśmy ilość leadów 70 razy i zmniejszyliśmy koszt kliknięcia o 40%.

dgr-wyniki-kampanii3
dgr-wyniki-kampanii3
m dgr-wyniki-kampanii3

We współpracy z klientem precyzyjnie określiliśmy grupę docelową, która prowadzi poszukiwania podobnych usług dla swoich rodziców i dziadków w sieci oraz jest najczęstszym płatnikiem tych usług. Grupę zsyntetyzowaliśmy w formie persony:

dgr-persona5b
dgr-persona5b
m dgr-persona5b

Opracowaliśmy Key Visual, który jest zgodny z całą identyfikacją wizualną marki. Te same fonty, kolory i ikony użytkownik może zobaczyć na stronie internetowej, landing page’u, Facebooku czy na ulotkach/banerach. Wzmacniamy tym samym wizerunek marki w internecie i poza nim.

dgr-typografia-kolory
dgr-typografia-kolory
dgr-typografia-kolory

Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy responsywny Landing Page dokładnie opisujący Dom Seniora Bonifratrów i dostępne usługi, a przygotowane treści układaliśmy tak, aby zagospodarowywały potrzeby i niwelowały obawy potencjalnych klientów (i nowych rezydentów).

dom-seniora-w-warszawie-1b
dom-seniora-w-warszawie-1b
dom-seniora-w-warszawie-1b
dom-seniora-w-warszawie-3b
dom-seniora-w-warszawie-3b
dom-seniora-w-warszawie-3b
dom-seniora-w-warszawie-4b
dom-seniora-w-warszawie-4b
dom-seniora-w-warszawie-4b
dom-seniora-w-warszawie-2b
dom-seniora-w-warszawie-2b
dom-seniora-w-warszawie-2b
dom-seniora-w-warszawie-6b
dom-seniora-w-warszawie-6b
dom-seniora-w-warszawie-6b
dom-seniora-w-warszawie-5b
dom-seniora-w-warszawie-5b
dom-seniora-w-warszawie-5b

Kolejnym krokiem było zaprojektowanie i wdrożenie kampanii reklamową w Google Search, Google Display Network i na Facebooku z celem pozyskiwania leadów. Każda z kreacji reklamowych odpowiadała na jedną konkretną potrzebę lub neutralizowała obawę odbiorcy. 

Projektując i wdrażając serię reklam, przyjęliśmy spójną z myślą przewodnią landing page’a Big Ideę, czyli „Miejsce, w którym Senior poczuje się jak w Domu”. Reklamy kierowaliśmy do dzieci i wnuków osób starszych, więc to na ich obawach i potrzebach skupiliśmy kreacje. Do stworzenia form reklamowych wykorzystaliśmy ciepłe zdjęcia z życia codziennego Seniorów, które wykonaliśmy podczas sesji zdjęciowej.

dgr-reklama-google
dgr-reklama-google
dgr-reklama-google
dgr-reklamy3
dgr-reklamy3
dgr-reklamy3

Pod prowadzoną kampanię podpięliśmy autorski system CRM do gromadzenia i zarządzania leadami, dzięki któremu osoba odpowiedzialna za obsługę klientów mogła z łatwością się z nimi kontaktować. Klient otrzymywał powiadomienie na maila o nowym kontakcie, a w systemie miał możliwość ustawiania statusów oraz zostawiania komentarzy na temat leadów.

konceptika-crm
konceptika-crm
konceptika-crm

Zespół i współpraca

Project Manager
Opracowanie planu działania, koordynacja, weryfikacja i kontakt z klientem

Creative Manager
Pomysły, spotkania kreatywne, weryfikacja treści

Marketing Specialist
Research, treść na Landing Page, koncepty grafik, teksty reklamowe

UX/UI Designer
Projekt strony

Deweloper
Implementacja treści na stronie

Performance
Publikacja i optymalizacja reklam

Słowo od klienta

dgr-testimonial
dgr-testimonial
m dgr-testimonial

Chcesz wycenić podobny projekt? Podaj nam swoje:

Trwa przekazywanie Twojej wiadomości! Proszę czekać.
Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Coś poszło nie tak! Sprawdź poprawność formularza i spróbuj ponownie za chwilę.
Ups! Wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj ponownie później.

Odezwiemy się do 24h.