Kampania sprzedażowa miejsc w Domu Seniora
ROK
2023
KLIENT
BCM
ZAKRES PRAC
Performance / ProgramowaniePrzygotowaliśmy kampanię sprzedażową miejsc w Domu Opieki Bonifratrzy, dzięki której zwiększyliśmy ilość leadów 70 razy i zmniejszyliśmy koszt kliknięcia o 40%.
We współpracy z klientem precyzyjnie określiliśmy grupę docelową, która prowadzi poszukiwania podobnych usług dla swoich rodziców i dziadków w sieci oraz jest najczęstszym płatnikiem tych usług. Grupę zsyntetyzowaliśmy w formie persony:
Opracowaliśmy Key Visual, który jest zgodny z całą identyfikacją wizualną marki. Te same fonty, kolory i ikony użytkownik może zobaczyć na stronie internetowej, landing page’u, Facebooku czy na ulotkach/banerach. Wzmacniamy tym samym wizerunek marki w internecie i poza nim.
Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy responsywny Landing Page dokładnie opisujący Dom Seniora Bonifratrów i dostępne usługi, a przygotowane treści układaliśmy tak, aby zagospodarowywały potrzeby i niwelowały obawy potencjalnych klientów (i nowych rezydentów).
Kolejnym krokiem było zaprojektowanie i wdrożenie kampanii reklamową w Google Search, Google Display Network i na Facebooku z celem pozyskiwania leadów. Każda z kreacji reklamowych odpowiadała na jedną konkretną potrzebę lub neutralizowała obawę odbiorcy.
Projektując i wdrażając serię reklam, przyjęliśmy spójną z myślą przewodnią landing page’a Big Ideę, czyli „Miejsce, w którym Senior poczuje się jak w Domu”. Reklamy kierowaliśmy do dzieci i wnuków osób starszych, więc to na ich obawach i potrzebach skupiliśmy kreacje. Do stworzenia form reklamowych wykorzystaliśmy ciepłe zdjęcia z życia codziennego Seniorów, które wykonaliśmy podczas sesji zdjęciowej.
Pod prowadzoną kampanię podpięliśmy autorski system CRM do gromadzenia i zarządzania leadami, dzięki któremu osoba odpowiedzialna za obsługę klientów mogła z łatwością się z nimi kontaktować. Klient otrzymywał powiadomienie na maila o nowym kontakcie, a w systemie miał możliwość ustawiania statusów oraz zostawiania komentarzy na temat leadów.
Zespół i współpraca
Project Manager
Opracowanie planu działania, koordynacja, weryfikacja i kontakt z klientem
Creative Manager
Pomysły, spotkania kreatywne, weryfikacja treści
Marketing Specialist
Research, treść na Landing Page, koncepty grafik, teksty reklamowe
UX/UI Designer
Projekt strony
Deweloper
Implementacja treści na stronie
Performance
Publikacja i optymalizacja reklam