DS Automobiles – sesja zdjęciowa
ROK
2021
KLIENT
DS Automobiles
ZAKRES PRAC
KomunikacjaResearch i analiza
Analizując komunikację w kategorii marek moto segmentu premium w latach 2019-2021 braliśmy pod uwagę najczęściej stosowane kadry, oświetlenie, umiejscowienia produktu oraz kompozycje – dla dobrego odbioru, zasięgów i interakcji kluczowe okazało się pokazanie detali, linii samochodu, precyzji wykończenia i charakteru marki.
Grupy docelowe
Sesja zdjęciowa została skierowana głównie do 4 głównych grup docelowych o największym potencjale zakupowym. Do ich zdefiniowania posłużyliśmy się insightami Facebooka, danymi z narzędzia Sotrender oraz wynikami poprzednich kampanii.
Komunikacja odpowiadała potrzebie poczucia elitarności, najwyższej jakości wykonania produktu i wyrażenia własnej tożsamości.
Manager
Mężczyzna w wieku 35-44 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, manager wysokiego szczebla lub właściciel firmy, dobrze sytuowany, pasjonat motoryzacji, designu, śledzący nowinki technologiczne, lubiący otaczać się produktami luksusowymi.
Dyrektor
Mężczyzna w wieku 45–64 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, dyrektor lub właściciel średniego lub dużego przedsiębiorstwa, dobrze sytuowany, ceniący niecodzienne rozwiązania, lubiący otaczać się produktami luksusowymi.
Dyrektorka
Kobieta w wieku 35–54 lat, mieszkanka średniego lub dużego miasta, dyrektorka, managerka wysokiego szczebla lub właścicielka firmy, dobrze sytuowana, miłośniczka designu i jakościowych rozwiązań, ceniąca niezawodność i niebanalność produktów.
Dziennikarz
Mężczyzna w wieku 25–34 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, pasjonat motoryzacji lub dziennikarz branżowy, dobrze sytuowany, będący za bieżąco z nowinkami rynku motoryzacyjnego i technologicznego.
Turysta
Mężczyzna w wieku 35–54 lat, mieszkaniec średniego lub dużego miasta, szukający nowych rozwiązań z branży motoryzacyjnej, nie posiadający wiedzy eksperckiej, poszukujący designerskich rozwiązań, dobrze sytuowany.
Idea
Marka DS AUTOMOBILES definiowana jest claimem „refinement engineered” oznaczającym technologiczne wyrafinowanie i to właśnie ono stało się inspiracją do zaprojektowania sesji. Skupiliśmy się na zdjęciach detali, wykończenia wnętrza samochodu oraz szerokich kadrach jego sylwetki.
Pozwoliło nam to pokazać charakter marki oraz odpowiedzieć na potrzeby grup docelowych.
Do sesji wybraliśmy model DS 7 CROSSBACK E-Tense w edycji Luvre.
Egzekucja
Przygotowaliśmy 13 zdjęć modelu, które pełnią rolę komunikacyjną w mediach społecznościowych i reklamie digitalowej, jednak wysoka jakość prac pozwala wykorzystać je w materiałach i reklamach prasowych, na stronę marki, do galerii samochodu czy katalogu produktowego.













.