Jak Jurajska pokonała Coca-Colę na Facebooku?
Jak Jurajska pokonała Coca-Colę na Facebooku?
Jak Jurajska pokonała Coca-Colę na Facebooku?

Jak Jurajska pokonała Coca-Colę na Facebooku?

ROK

2020

KLIENT

Jurajska

ZAKRES PRAC
Komunikacja / Social Media

Oto, krótki case udowadniający, że chcieć to móc!

Brief

Brief był krótki i prosty, co nie znaczy, że łatwy: zwiększenie zaangażowania i zasięgu marki, co w dalszej perspektywie miało przełożyć się na sprzedaż produktów.

Strategia

Wodę pije każdy, jest to chyba najbardziej egalitarny produkt na świecie, więc nasza komunikacja musiała trafiać do jak najszerszej grupy docelowej. Niemniej wyróżniliśmy core naszej grupy: matki w wieku 25-50 lat, gdyż to one według badań najczęściej podejmują decyzje zakupowe produktów spożywczych.

Naszą ścisłą konkurencją były przede wszystkim inne marki wód, ale także inne napoje. Woda jako napój, który jest najzdrowszym wyborem, determinowała komunikację. Dlatego też postawiliśmy na treści oparte na hasztagu #JurajskaWpływa, by podkreślić wszystkie zalety produktu.

Realizacja

Pierwszy cykl oparliśmy na kreatywnym designie postów na Facebooku tak, by pokazać, że Jurajska dopełnia pozytywne chwile w życiu rodzinnym. Linie komunikacyjne miały za zadanie promować produkt w kontekście:
– rodzinnym
– sportowym
– działania prozdrowotnego

facebook-post-jurajska-junior-1
facebook-post-jurajska-junior-1
facebook-post-jurajska-junior-1
facebook-post-jurajska-junior-2
facebook-post-jurajska-junior-2
facebook-post-jurajska-junior-2
facebook-post-jurajska-naturalnie-polska
facebook-post-jurajska-naturalnie-polska
facebook-post-jurajska-naturalnie-polska

Dla dobrej prezentacji produktów przygotowaliśmy dla Jurajskiej fabularyzowane sesje fotograficzne, które wykorzystywaliśmy następnie podczas komunikacji.

facebook-post-jurajska-wplywa
facebook-post-jurajska-wplywa
facebook-post-jurajska-wplywa
facebook-post-jurajska-wplywa-2
facebook-post-jurajska-wplywa-2
facebook-post-jurajska-wplywa-2
facebook-post-jurajska-wplywa-3
facebook-post-jurajska-wplywa-3
facebook-post-jurajska-wplywa-3

Woda jest dość generycznym produktem, dlatego potrzebowaliśmy kreatywnego komunikatu, by wyróżnić się pośród konkurencji. Postawiliśmy więc również na kreacje kreatywne nie zapominając, by produkt wyglądał estetycznie.

facebook-post-jurajska-wplywa-4
facebook-post-jurajska-wplywa-4
facebook-post-jurajska-wplywa-4
facebook-post-jurajska-spartan-race-poland
facebook-post-jurajska-spartan-race-poland
facebook-post-jurajska-spartan-race-poland
facebook-post-jurajska-wplywa-na-samopoczucie
facebook-post-jurajska-wplywa-na-samopoczucie
facebook-post-jurajska-wplywa-na-samopoczucie
facebook-post-jurajska-wplywa-na-serce
facebook-post-jurajska-wplywa-na-serce
facebook-post-jurajska-wplywa-na-serce

Kryzys

A z kryzysów wychodziliśmy tak! 6 września 2017 roku na grupie Święte krowy warszawskie pojawiła się informacja, że jeden z pracowników firmy Jurajska jeździ po chodniku oraz parkuje łamiąc zakazy zatrzymywania się.

facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-1
facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-1
facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-1

Dzięki stałemu monitoringowi Internetu i wzmianek o prowadzonych przez nas markach w ciągu 2 godzin przeprosiliśmy wszystkich zainteresowanych i przygotowaliśmy specjalny konkurs, by pokazać, że bezpieczeństwo dla Jurajskiej jest priorytetem. Prawidłowa reakcja marki w tym przypadku była bardzo ważna, szczególnie gdy pozycjonowała się jako brand familijny.

facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-2
facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-2
facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-2
facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-3
facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-3
facebook-strategia-antykryzysowa-parkowanie-auta-firmowego-3

Wyniki

Jesteśmy dumni z naszych wyników zaangażowania i komunikacji. Przez 16 miesięcy komunikacji pozyskaliśmy 60 tysięcy zaangażowanych osób, 20 milionów wyświetleń, a dodatkowo uzyskaliśmy tytuł najbardziej angażującego profilu FCMG w kategorii napoje (za Sotrender), pokonując tak znane i duże brandy jak Pepsi, Coca-Cola, Tymbark czy Fanta.

facebook-jurajska-sotrender-ranking-1
facebook-jurajska-sotrender-ranking-1
facebook-jurajska-sotrender-ranking-1
facebook-jurajska-sotrender-ranking-2
facebook-jurajska-sotrender-ranking-2
facebook-jurajska-sotrender-ranking-2

Chcesz wycenić podobny projekt? Podaj nam swoje:

Trwa przekazywanie Twojej wiadomości! Proszę czekać.
Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Coś poszło nie tak! Sprawdź poprawność formularza i spróbuj ponownie za chwilę.
Ups! Wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj ponownie później.

Odezwiemy się do 24h.