Mała Czarna – komunikacja w mediach społecznościowych
ROK
2020
KLIENT
Mała Czarna
ZAKRES PRAC
Komunikacja / Social MediaNaszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie komunikacji w mediach społecznościowych dla nowej na rynku marki kawy.
Persony
Grupę docelową podzieliliśmy na trzy główne kategorie zróżnicowane pod względem potencjału zakupowego.
Matka Polka
25-35 lat, mieszkanka średniej wielkości miasta, świeża matka, chce utrzymać stały kontakt z bliskimi, szuka wsparcia.
Kobieta sukcesu
30-45 lat, świadoma swoich celów i potrzeb mieszkanka dużego miasta, szuka praktycznych rozwiązań i chwili dla siebie.
Aktywna seniorka
50+, mieszkanka średniej wielkości lub małego miasta, matka dorosłych dzieci, energiczna, szuka wspólnych aktywności z bliskimi
Dane o uczestnikach komunikacji potwierdzają trafne dopasowanie treści do opracowanych grup docelowych.
Wyniki
Wyniki naszych działań mówią same za siebie. W grudniowym raporcie Facebook Trends Polska przygotowanym przez Sotrender zajęliśmy w kategorii Napoje 7 miejsce pod względem zaangażowania i 6 miejsce pod względem aktywności fanów, wyprzedzając takie marki jak Kopiko, Pepsi, Coffeedesk, OSHEE czy Tymbark.
Koncept
W kreacjach wykorzystywaliśmy gry słowne zachęcające użytkowników do wchodzenia w interakcję z marką. Grafiki dostosowaliśmy do odpowiednich grup docelowych, odpowiadając na ich potrzeby.
Kompozycja
W minimalistycznych kreacjach połączyliśmy elementy brandingowe marki oraz grafiki i krótkie hasła, zachęcające odbiorców do angażowania się pod publikacjami.
Egzekucja
Każdy opublikowany post generował duże ilości interakcji, komentarzy i udostępnień.