Port Lotniczy Lublin – reklamy informacyjne
ROK
2020
KLIENT
Port Lotniczy Lublin
ZAKRES PRAC
BrandingBrief
Informowanie podróżnych o zasadach przechodzenia przez kontrolę bezpieczeństwa to obowiązek Portów Lotniczych. Ten z Lublina przygotował brief, w którym postawił przed nami zadanie zaadaptowania komunikatów na potrzeby nowo otwieranego terminalu nr 2.
Strategia
Naszym nadrzędnym celem było przedstawienie informacji o zasadach kontroli bezpieczeństwa. Równie ważne było też przełamanie nudnej formy informowania pasażerów – mieliśmy przygotować coś, co pomoże pasażerowi i zwróci jego uwagę.
Projekt
W egzekucji zdecydowaliśmy się całkowicie odejść od poprzednich, urzędowych form informowania pasażerów na rzecz bardziej kreatywnych i przystępnych w przekazie wizualnym. Dlatego przygotowaliśmy szereg projektów komunikacji informacyjnej:
Pasażerowie do kontroli bezpieczeństwa muszą podejść przygotowani – wypić wodę z dużych butelek, wiedzieć, że trzeba zdjąć okrycie wierzchnie, wyjąć całą elektronikę oraz rzeczy z kieszeni. VIP z kolei powinien wiedzieć, w którym kierunku ma iść, żeby trafić do samolotu bez kolejki – dlatego ta kreacja wyróżnia się od innych, dotyczących wymogów bezpieczeństwa.