Projekt logo dla producenta zabawek
ROK
2020
KLIENT
HotHit
ZAKRES PRAC
BrandingPremiera marki zabawek debiutującej na polskim rynku wiązała się z opracowaniem nazwy i logotypu.
Pomysły i szkice
Opracowując pierwsze szkice, szukaliśmy wyrazistego i charakterystycznego wzorca, który będzie jednocześnie czytelny i lekki w odbiorze.
Projekt logo
Postawiliśmy na obłe kształty, tzw. Babyproof, ciepłą stylistykę oraz kontrastujące ze sobą, wyraziste kolory. Słowa przypominały balony, których centralne litery imitują zapaloną na urodzinowym torcie świeczkę.
Tło
Opracowaliśmy trzy tła o spersonalizowanych strukturach, każde dedykowane innej grupie docelowej. Otworzyło nam to drogę na różnicowanie opakowań względem wieku konsumentów.
Projekt pudełka
Zależało nam na tym, by format logo i tła był plastyczny i łatwo reformatowalny na dowolne wielkości, kształty i formaty pudełek zabawek.
Przemyślany i sprawny proces projektowy przyniósł nam logo, które układem i kolorystyką oddaje charakter naszych zabawek, a dzięki zróżnicowanym wzorom teł otwiera drogę do segmentacji opakowań pod wszystkie grupy docelowe.

Iwona Wit-Świątkowska
Marketing Manager w Rekman