Rebranding I’M Inter Motors w Social Media
ROK
2020
KLIENT
Inter Motors
ZAKRES PRAC
Social MediaBrief
Na początku 2018 roku Klient poprosił nas o pomoc w przeprowadzeniu rebrandingu marki Inter Motors w Social Media przy jednoczesnym zwiększeniu zaangażowaniu, zasięgu i poprawienia wizerunku marki oraz poprawy sprzedaży przez SoMe. W skrócie: poprawmy się na wszystkich polach!
Strategia
By wzbudzić zaangażowanie wśród naszej grupy docelowej nie mogliśmy postawić na standardowy komunikat, musieliśmy skupić się na tym, by FP z jednej strony był zabawny, dostarczał emocji (przecież to motocykle!), ale też czasami wywołał uśmiech na twarzy odbiorcy.
Dlatego postawiliśmy na kilka cykli, które będą zagospodarowywać konkretne uczucia
– ekscytację
– nostalgię
– zaufanie
– ciekawość
– radość
Do celów sprzedażowych niezbędne było podpięcie piksela na stronie i skonfigurowanie zdarzeń pod przyszłe działania remarketingowe.
Realizacja
Nasze kreacje wyglądały następująco:
Ekscytacja
W tym cyklu promowaliśmy markę w kontekście mistrzostw Moto GP, zgodnie z kalendarzem wyścigów, gdzie każdy komunikat był dostosowany do danego Grand Prix.
Nostalgia
Naszej grupie docelowej zapewniliśmy także nostalgiczną podróż do czasów świetności polskiej motoryzacji.
Zaufanie
Zaufanie do marki budowaliśmy poprzez ludzi, którzy pracują w I’M Inter Motors i są pasjonatami motocykli – tak samo, jak Klienci marki.
Ciekawość
Dodatkowej wartości naszym Klientom dostarczamy poprzez cykl porad o bezpiecznej jeździe na motocyklu!
Radość
Uśmiech na twarzy wywołujemy poprzez cykl postów o najczęściej słyszanych radach przez motocyklistów i lekkiego wbijania szpilki w osoby, które takie rady głoszą.
Nie mogliśmy też zapomnieć o kreacjach, które pokażą markę i jej produkty w kreatywny sposób!
Wyniki
Zwiększenie dziennego zasięgu o 300%, liczba wyświetleń – 13 milionów, 1000% – zwiększenie zaangażowania.