Uroki – landing zakupowy
ROK
2022
KLIENT
Uroki
ZAKRES PRAC
Programowanie / UX/UIProjekt
Naszym zadaniem było zaprojektowanie strony internetowej zawierającej ofertę produktową firmy z branży FMCG wraz z procesem zakupowym.
Strona główna prezentuje cztery produkty (napoje różniące się smakiem), które można zamówić wybierając jeden z trzech pakietów – na tydzień (8 sztuk), na dwa tygodnie (16 sztuk) i na miesiąc (32 sztuki).
Każdy pakiet można skonfigurować wg własnego uznania wybierając preferowane smaki napojów.
Biorytm
Na stronie możemy też podać datę swoich urodzin dzięki czemu na adres e-mail otrzymamy nasz biorytm oraz powiązaną z nim propozycję zastawu smakowego wraz z możliwością dokonania zakupu.
Podstrony
Podstrony z formularzem kontaktowym, polityką prywatności oraz styleguide pokazujący użytą typografię, hierarchię nagłówków oraz elementy formularzy.
Mailing
Dla procesu zakupowego zaprojektowaliśmy odpowiednie mailingi.